Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
No i właśnie o to wkręcanie chodzi... A co to ma do zarżnięcia? Inżynierzy głowią się godzinami jak zmusić silnik do łatwiejszego wkręcania się, a Ty chcesz to blokować? Łatwiejsze wkręcanie to mniejsze obciążenia dla łożyska korby, czyli lepiej dla silnika a nie gorzej
Offline
no brawo wreszcie to uzgodnili a np scigacze one do 8 k to w sekunde nie cala zbieraja sie...
Offline
Sorry ze tak troszke odnawiam temat, ale jak to jest z tym modulem, silnik zarzyna sie od nie-fabrycznej mapy czy od braku odciecia?
Ja mam fabryczny modul, wolno sie wkreca a odciecie to nie wiem na jakich mam obrotach, raz go wykrecilem na 13k ;p
Offline
Ja mam półrocznego ROUTERA "50" po dotarciu i nic przy nim nie robiłem (przebieg 1.000 kilometrów).
ROUTER jest kupiony od pierwszego właściciela, który go docierał. Widzę w nim tylko jedną różnicę w porównaniu z tymi które wcześniej widziałem, a mianowicie stożkowy filtr powietrza-reszta bez zmian. I jeszcze jedno. Sprzedający twierdził że jest to model "SW 50" a w dowodzie rejestracyjnym jest wpisane na podstawie faktóry zakupu model "HW50A". Nie wiem jakie to ma znaczenie, ale na luzie sinik wkręca się na ponad 10.000 obrotów a na płaskiej trasie przy ok. 8.000 obr. jedzie z prędkością ponad 75 km/h (a z górki brakuje mu skali). Może ktoś mi wytłumaczyć jaka jest różnica między "SW" a "HW"?
Moduł nie ruszany z uwagi na gwarancję.
I jeszcze jedno.
Instrukcja obsługi z książką gwarancyjną jest do modelu "SW" i tam też jest schemat instalacji elektrycznej, ale nic z mechaniki.
Kto mi napisze gdzie można znaleźć schemat budowy silnika do ROUTERA 50?
Ostatnio edytowany przez marys1949 (23-09-2012 15:30:08)
Offline
Ty masz ws50 w dowodzie jest napisany w punkcie D.2 HW50A czyli typ pojazdu.
Offline