Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Ile masz juz przejechane? Jak to sa pierwsze kilometry to ciezko powiedziec ale jak masz juz zrobione te 300-400 km to powinien ci palic w granicach 2,5 - 3 litry /100 km
Offline
Raczej niemozliwe. Pewnie zle wskazuje ci predkosciomierz i zaniza przebieg i stad taka wartosc. Albo masz naprawde cos skopane w silniku.
Offline
Generalnie to było tak, jak go kupiłem to coś tam paliwa było w baku ale raczej nie wiele, wlałem mu 5 litów paliwa ostatnio jadąc wziął mi zgasł, potalepałem motorkiem no paliwo bylo odpalilem przejchalem kawalek znow zgasl, przełączyłem na rezerwe i juz smigal normalnie.
Dzis mu spusciłem paliwo najpierw kranik ustawiłem na normal, motor na nóżce bocznej zleciało z 0,5 l może i już ledwo leciało, przełączyłem na rezerwe i spuściłem wszystko w sumie wyszło ze w baku było 2,5 litra. Troche to dziwne ale by wychodziło ze rezerwy mam około 2,5 litra ;/
To wychodzi, że mi spalił tak około 3 litry
Dolałem mu do tego jeszcze 9 litrów paliwa ( czyli razem 11,5 litra) to mi teraz wskaźnik paliwa pokazuje ciut ponad full ( a przy 5 litrach pokazywał koniec rezerwy)
Idzie zwariować ;/
Offline
Nie wzoruj się wskaźnikiem od paliwa. Ja nawet gdy zaleje do pełna to pokazuje, że mam rezerwę. Gdy jadę i hamuje wskaźnik się podnosi do połowy potem opada. Gdy przechyle np na lewo to też się lekko podnosi. Od początku gdy go kupiłem w salonie rometa to tak było i wskaźnik zjebany chyba nie tylko ja mam
Offline
Każdy ma problem z tym wskaźnikiem. Najlepiej jest go sobie "wylitrażować". Wlewasz za określoną kwotę, albo patrzysz żeby wlać do równości i wtedy zerujesz sobie licznik "dzienny", jeździsz do wyczerpania podstawowego zapasu paliwa i wiesz ile km za ile możesz przejechać.
Offline
Właśnie tak robię
Offline
Rafael_K napisał:
Generalnie to było tak, jak go kupiłem to coś tam paliwa było w baku ale raczej nie wiele, wlałem mu 5 litów paliwa ostatnio jadąc wziął mi zgasł, potalepałem motorkiem no paliwo bylo odpalilem przejchalem kawalek znow zgasl, przełączyłem na rezerwe i juz smigal normalnie.
Dzis mu spusciłem paliwo najpierw kranik ustawiłem na normal, motor na nóżce bocznej zleciało z 0,5 l może i już ledwo leciało, przełączyłem na rezerwe i spuściłem wszystko w sumie wyszło ze w baku było 2,5 litra. Troche to dziwne ale by wychodziło ze rezerwy mam około 2,5 litra ;/
To wychodzi, że mi spalił tak około 3 litry
Dolałem mu do tego jeszcze 9 litrów paliwa ( czyli razem 11,5 litra) to mi teraz wskaźnik paliwa pokazuje ciut ponad full ( a przy 5 litrach pokazywał koniec rezerwy)
Idzie zwariować ;/
O jezusie trzeba bylo jeszcze wlac mu 1,5 szklanki paliwa, pozniej odlac pol wiaderka i potem dolac 3/4 konewki i na pewno ci wyjdzie idealny wynik ahahaha. Jak tak bedziesz liczyc to sobie daruj. Liczy sie tak jak ci napisali koledzy tzn zalewasz PELEN bak pod korek i zerujesz licznik. Jezdzisz, jezdzisz i jak wyjdziesz chociaz polowe lub 2/3 baku to znow zalewasz bak do PELNA i wtedy wiesz dokladnie ile ci spalil i ile na tym przejechales. Dzielac to co wlales przez przebieg masz wynik. Mozna obliczyc z dokladnoscia do setnych czesci litra spalanie (no moze bez przesady:P). Warunkiem tylko jest to zeby predkosciomierz wskazywal prawdlowy przebieg. Jak nie to mozna zalozyc licznik rowerowy i dobrze go skalibrowac i wtedy masz na pewno dobry pomiar. Ja w ten sposob kiedys zmierzylem u siebie spalanie i mi wyszlo 2,78 L / 100 km na cylindrze 72 cm3.
Offline
router_man napisał:
O jezusie trzeba bylo jeszcze wlac mu 1,5 szklanki paliwa, pozniej odlac pol wiaderka i potem dolac 3/4 konewki i na pewno ci wyjdzie idealny wynik ahahaha. Jak tak bedziesz liczyc to sobie daruj. Liczy sie tak jak ci napisali koledzy tzn zalewasz PELEN bak pod korek i zerujesz licznik. Jezdzisz, jezdzisz i jak wyjdziesz chociaz polowe lub 2/3 baku to znow zalewasz bak do PELNA i wtedy wiesz dokladnie ile ci spalil i ile na tym przejechales. Dzielac to co wlales przez przebieg masz wynik. Mozna obliczyc z dokladnoscia do setnych czesci litra spalanie (no moze bez przesady:P). Warunkiem tylko jest to zeby predkosciomierz wskazywal prawdlowy przebieg. Jak nie to mozna zalozyc licznik rowerowy i dobrze go skalibrowac i wtedy masz na pewno dobry pomiar. Ja w ten sposob kiedys zmierzylem u siebie spalanie i mi wyszlo 2,78 L / 100 km na cylindrze 72 cm3.
Ale jesteś dowcipny, że ho ho.
Przeczytaj mój post jeszcze raz albo dwa to może zatrybisz co pisałem.
Jak będę chciał sprawdzić ile mi pali na 100 km dokładnie, to tak zrobię, albo podobnie.
Na razie nie miałem takiej potrzeby. Powodem zamieszania okazało się jak widać inny stan rezerwy niż w instrukcji podają.
Offline
ja zalalem ostatnio za 30 zl w baku mialem jakis litr i na tym zrobilem juz 265km i jeszcze jezdze az mi braknie i na rezerwe bede musial wrzucic i moj wskaznik paliwa tez jest zjebany
Offline