Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Ok. Jak tylko napiszę to wkleję rozmowę;)
Offline
Gość
goku, nie nie podejdzie. YX120 ma dłuższy skok wału i tłok na inny sworzeń. Rozstaw szpilek również nie pasuje.
Zielony, Stomp, Lifan, YX jeden kopytko, z jednej fabryki to idzie
Jeśli dobrze pamiętam to Stomp kupuje silniki Lifana i sprzedaje pod swoją nazwą. Jakoś tak, ale mogę się mylić
Offline
Gość
Źle pamiętasz
Wszystkie sa klepane w chinach, tylko składane są gdzie indziej i pod inną nazwą. Kupując Lifana 120cc, kupujesz YX albo Stompa, bo to to samo.
Jak klepane w chinach to i tak według mnie są lepsze i bardziej wytrzymałe no ale to tylko moje zdanie.
Napisałem już do nich. Czekam na odpowiedź. Jak odpiszą to wkleję tutaj.
Offline
Gość
No są lepszej jakości, ale to i tak nadal china. Japoński silnik kosztuje od 10 tysi w górę, taniej tylko zajechane używki.
Nie ma nic za darmo,a im lepsza rzecz,tym więcej zapłacisz.Chińczyk zawsze pozostanie chińczykiem czy to stomp czy lifan
Offline
Ale jak się dobrze będzie go traktować to będzie służył.
Offline
To napisałem ja:
Witam. Zastanawiam się nad zakupem silnika YX140 w waszym sklepie. W związku z tym mam kilka pytań.
1. Jaki gaźnik polecacie to tego silnika?
2. Macie na sprzedaż tylko te części które są w Waszym sklepie? Czy można u Was kupić np. Tarcze sprzęgłowe czy też np. zawór ssący/wydechowy, uszczelniacze itp? Kartery? Osłonę magneta i zębatki zdawczej?
3. Jakie luzy zaworowe ustawić w tym silniku?
4. Jaka jest wytrzymałość tego silnika? Mówię od razu, że nie jestem maniakiem prędkości 60-70km/h mi wystarcza. Także na wysokich obrotach jeździł nie będzie. Lubię dynamicznie przyspieszać. Na zimnym silniku nie dotykam manetki gazu. Dopiero jak Boczne pokrywy silnika są ciepłe rozpoczynam jazdę. Też nie odrazu na dużych obr.
5. Chłodnica oleju będzie przydatna? Moto używam do jazdy szosowymi drogami. Nie jest katowane na wysokich obrotach.
6. W głowicy jest zamontowany zwykły wałek rozrządu czy sportowy?
Czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam.
Sprzedawca odpisał:
Witam.
Poniżej postaram się odpowiedzieć na pytania.
1. Do silnika YX 140 polecamy zarówno Mikuni jak i Molkt. Moim zdaniem Molkt lepiej daje radę.
2. Na sprzedaż mamy dużo więcej części - sukcesywnie staramy się dodawać je do sklepu. Na chwilę obecną brak karterów - reszta jest. Sprzęgo sprzedawane jest w komplecie - na tarcze się nie rozdrabniamy.
3. Luzy zaworowe są fabrycznie ustawione. Jeśl jest potrzeba to ustawiamu 0,15 na ssącym i 0,2 na wydechowym.
4. Wytrzymałość jest raczej wysoka skoro cały sezon w motocrossie silnik może wytrzymać. Więc w normalnej jeździe nie powinno być problemu z dużymi przebiegami.
5. Chłodnica jest jako opcja - konieczności nie ma. Czasem nawet w motocrossie jeździmy bez chłodnicy.
6. Na dzień dobry zamontowany jest wałek standardowy. Koszt montażu takiego wałka przez nas to 80 PLN.
Jeśli ma Pan jeszcze pytania - proszę śmiało pisać lub dzwonić - podpowiem i pomogę.
Ostatnio edytowany przez Zielony (13-01-2014 16:51:28)
Offline